Krop & Sind

Tema: Sommerflirt i Disneyland

Af Diana 21. juli 2011
Bemærk at denne artikel er mere end et år gammel.
Ugens sommerflirt foregik i Disneyland, hvor Diana mødte en dejlig, fransk livredder. Læs hendes søde historie her.

Det er ikke mere end et par dage siden, at jeg kom hjem fra den mest fantastiske ferie med min lillebror og mor. Vi var taget på kør-selv-ferie til Disneyland og boede på et af Disney Hotellerne. Vi mødte nogle danskere på turen derned, som vi tilbragte en del tid sammen med, fordi de havde børn på vores alder.

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

Læs også: Sådan fik jeg en ny veninde

Første gang jeg så ham, var oppe i badelandet, hvor vi boede. Han var livredder på stedet. Charmerende, pæn og lige min type. Da jeg først fik øje på ham, kunne jeg slet ikke kigge væk. Jeg gemte mig små steder i vandet og kiggede på ham. Han var virkelig mums! Hans udstråling, hans smil. Det hele var bare lige mig.

Efter jeg så ham, ville jeg selvfølgelig hele tiden op og bade. Vi begyndte at smile til hinanden, og vi fik sendt hinanden en hel del blikke. Jeg er den meget generte type, så jeg turde ikke sige noget til ham. Det handlede nok også om, at jeg ikke anede, om han kunne engelsk. Og så ville jeg bare føle mig ekstra dum.

Læs også: Fem tips til mere selvtillid

Den ene aften var min lillebror, de to døtre i den anden familie og jeg taget op fordi vi ville bade. Vi gik ind som vi nu plejede, og jeg så ham stå og hænge hen over disken. Da han så mig, rettede han sig op og smilede. Hvilket var noget han gjorde ret tit, når han fik øje på mig. Vi fik så at vide, at der selvfølgelig var lukket, og vi satte os derfor ud på en bænk i stedet. Os fire danskere sad så og snakkede, grinede, og fjollede. Vi snakkede især om livredderen. Og jeg prøvede at bestikke min lillebror til at gå ind og tage billeder af ham. Men det ville han ikke, når de andre livreddere også var der, hvilket var forståeligt nok.

Pludselig kom min livredder ud, sammen med de andre. De stod bare og kiggede rundt, og fjollet som jeg var, lod jeg som om, jeg tog billeder af min lillebror, men i virkeligheden havde jeg zoomet helt ind på livredderen. Senere tog min bror sig også sammen, og tog nogle billeder af ham, både alene, men også nogle sammen med ham, og dagene efter snakkede de også lidt sammen. Jeg har kigget på de billeder hver aften, siden jeg fik dem. Lige inden jeg skal til at sove, når mine tanker om ham kører rundt i mit hoved.

Læs også: Ti tegn på, at du er forelsket

Vi badede stort set hver dag, men den sjette dag, var der ingen af de andre, der gad med. Så jeg tog derop alene, og vi fik endnu engang sendt hinanden blikke osv. Det var godt nok lidt kedeligt at være der alene, så jeg skulle mødes med de andre danskere til en sidste drink, inden de tog af sted dagen efter. Min lillebror kom ind for at sige, at de var kommet, og så kom ham livredderen hen og snakkede lidt med os.

Da det var ved at være lukketid, blev jeg siddende og kiggede på, at han lukkede ned. Jeg ville SÅ gerne snakke med ham, men jeg turde bare ikke! Da alle var væk, stod han og fiskede snavs op af vandet og så sagde jeg til ham, at jeg havde et spørgsmål. Han kom hen, og spurgte hvad det var. Og så fik jeg stille og meget vrøvlende spurgt, hvordan man sagde "du er flot" på fransk. Han smilede, sagde tak, og fortalte mig så, hvordan man sagde det. Vi snakkede lidt, og så spurgte han, om vi skulle finde ud af noget dagen efter, fordi han havde fri. Jeg fik hans nummer, og lovede at skrive. Jeg skrev, men vi så ikke hinanden den dag..

Læs også: 6 sikre flirteråd på sms

Vi skrev meget kort sammen, han var nemlig utroligt dårlig til at svare på beskeder! Alligevel fik vi snakket om, at vi måske skulle være sammen dagen inden jeg skulle hjem, efter han fik fri fra arbejde sent om aftenen. Da dagen kom, var jeg stadig ikke sikker på, om vi egentligt havde en aftale eller ej. Fra restauranten, hvor vi skulle spise aftensmad, kunne man kigge ind til badelandet, og jeg blev nærmest sur, da jeg ikke kunne se ham, for han havde trods alt sagt, at han ville være på arbejde. Så jeg skrev til ham og spurgte, om han var der, hvilket det viste sig, at han var - han havde bare haft pause før.

Kort tid efter gik han gennem restauranten, og min mor sagde, at han lignede én, som ikke var sikker på, om han turde gå over og snakke til mig, men det gjorde han heldigvis. Min mor og ham snakkede lidt, og så rejste hun sig for at tage mad med min lillebror, så vi kunne snakke lidt alene. Han spurgte mig, om vi havde en aftale senere, og at vi kunne gå en tur sammen. Jeg var SÅ glad!

Da han var ved at have fri, tog jeg op til badelandet igen for at mødes med ham. Og da han kom, sagde han så, at han ikke kunne være sammen så længe, fordi hans "manager" ikke måtte se ham. Vi gik hen til en stor græsplæne, og satte os i det fjerneste hjørne. Vi snakkede lidt og lagde os sådan lidt ned. Han kyssede mig, og jeg kyssede igen. Og det var helt fantastisk! Vi kyssede og kælede en lille smule, og mere skete der ikke. Så kom tiden og han måtte gå. Vi sagde farvel, og jeg har ikke set ham siden. Selvom vi skriver lidt, savner jeg ham faktisk utroligt meget, og jeg har bare lyst til at tage tilbage dertil. Han er uden tvivl min første rigtige ferieflirt, og jeg tror aldrig, jeg vil glemme det!