Sådan ændrer Snapchat-filtrene sig i fremtiden
Kender I det med at vågne om morgenen og glæde sig vildt meget til at se, hvilket nyt filter der er dukket op på Snapchat? Nu ser det ud til, at det er nogle lidt anderledes filtre, vi kommer til at se i fremtiden. Snapchat åbner nemlig for, at virksomheder kan reklamere gennem filtrene. For eksempel kunne man forestille sig, at der kom et nyt filter omkring en filmpremiere (PLEASE, lav ét med ”The Hunger Games”!), eller hvad med et Coca-Cola-filter?
Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.
Læs også: Sådan fjerner du teksten på gemte Snapchat-billeder
Det er dog ikke alle virksomheder, der får muligheden for at lave sådan et filter – virksomheden skal nemlig have en sindssyg god økonomi, for at det kan lade sig gøre. Det kommer til at koste næsten tre millioner kroner at reklamere på et Snapchat-filter bare én dag, og omkring jul og andre mærkedage vil det koste i nærheden af fem millioner kroner. Wow.
Læs også: Sådan fungerer præmierne på Snapchat
Tror I, det bliver nice med de her reklame-filtre?
I galleriet kan du læse ting, du ikke vidste om Snapchat!