I dag byder vi velkommen til Julia Sofia i vores vennebog. 

Du har helt sikkert hørt om hende den seje Youtuber, der startede sit eget beauty brand, og som nu lever af at være et offentligt ansigt på sine sociale medier. 

Julia Sofia har været med i Vild med dans, hun har skrevet sin egen bog, hun deler tips og tricks på sin Youtube-kanal - og meget meget mere. 

Bliv klogere på hende herunder, hvor vi har stillet hende 19 spørgsmål. Hvis du har lyst til at læse om de andre seje personer, vi allerede har haft besøg af, så klik ind på Josephine Højbjerg og LouLivings vennebøger.

Navn: Julia Sofia Aastrup.

Kælenavn: Min lille hund Alaska (@alaskaaastrup på instagram).

Alder: 21 år, fylder 22 den 30. marts.

Stjernetegn: Vædder.

Yndlingsfarve: Grøøøn, håbets farve! Eller orange, da det er signaturfarven i mit makeup-brandunivers.

Livret: Uha, alt spicy mexicansk-inspireret! Alt med avocado, alt med quinoa, alt med hot sauce elsker jeg.

Beskriv dig selv med tre ord: Udadvendt, følsom og mega motiveret.

Hvis du kun må tage én slags slik med på en øde ø, ville det være: Chokolade (selvom det nok ville smelte).

Højeste ønske: At kunne leve et liv med masser af frihed, kreativitet og tid til dem, jeg elsker.

Yndlingsserie eller film: RuPauls Drag Race! Elsker farverne, menneskerne og historierne.

Hvis dit hus brændte ned, ville du redde disse tre ting: Ud over familie og min hund – min citruspresser, mine smykker og min ’nostalgikasse’ med mine favorit barndomsting og minder.

Når du bliver gammel, vil du: Stadigvæk rejse og se hele verden.

Du vil gerne blive bedre til at: Finde ro, når jeg har brug for det.

Lige nu lytter du til: Country, kæmpe guilty pleasure!

Din yndlings-emoji er: Det orange hjerte.

Det gør dig glad, når: Jeg kan få dem omkring mig til at føle sig elsket.

Det værste du ved, er: At komme for sent. Hader, hader, hader det!

Dit kendis-crush er: Tror faktisk ikke, jeg har et – måske ham med det krøllede hår fra Les Miserable.

Du bruger for meget tid på: Min telefon – men når man lever af at være influencer, tror jeg, det er en selvfølge, at man bruger meget til på den.