Emma Chamberlain samarbejder med kendt dansk brand
Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.
Det går ikke stille for sig hos danske Ganni, der er populære som aldrig før.
For selvom vi kun skriver august i kalenderen, har det succesfulde mærke allerede haft et vildt år med flere store, internationale samarbejder.
For eksempel har mærket både haft samarbejdet med det ikoniske Y2K-brand Juicy Couture, mens de også har stået bag en kollektion i samarbejde med sportsgiganten New Balance.
Og nu kan brandet så løftet sløret for endnu et samarbejde. For Ganni er for tredje gang gået sammen med denimmærket Levi's om en helt særlig kollektion, hvor de blandt andet har allieret sig med en af verdens største influencere til kampagnen, nemlig Emma Chamberlain.
Den verdenskendte YouTuber, influencer og iværksætter Emma Chamberlain er en del af den store kampagne sammen med en række andre kvinder.
Og noget tyder på, de slår et slag for havens muligheder. Kollektionen er et miks af garderobeklassikere fra både Ganni og Levi's og er inspireret af naturen og særligt havearbejde, hvilket ses tydeligt på kampagnes billeder.