mode

Emma Chamberlain samarbejder med kendt dansk brand

Christoffer Mygind Juul 15. august 2022
Bemærk at denne artikel er mere end et år gammel.
Foto: PR
Det er efterhånden ofte, at det populære danske mærke samarbejder med andre internationale brands. Nu vender et af samarbejderne tilbage med en kollektion, hvor den verdenskendte influencer Emma Chamberlain er i front.

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

Det går ikke stille for sig hos danske Ganni, der er populære som aldrig før.

For selvom vi kun skriver august i kalenderen, har det succesfulde mærke allerede haft et vildt år med flere store, internationale samarbejder.

For eksempel har mærket både haft samarbejdet med det ikoniske Y2K-brand Juicy Couture, mens de også har stået bag en kollektion i samarbejde med sportsgiganten New Balance.

Og nu kan brandet så løftet sløret for endnu et samarbejde. For Ganni er for tredje gang gået sammen med denimmærket Levi's om en helt særlig kollektion, hvor de blandt andet har allieret sig med en af verdens største influencere til kampagnen, nemlig Emma Chamberlain.

Foto: PR

Den verdenskendte YouTuber, influencer og iværksætter Emma Chamberlain er en del af den store kampagne sammen med en række andre kvinder.

Og noget tyder på, de slår et slag for havens muligheder. Kollektionen er et miks af garderobeklassikere fra både Ganni og Levi's og er inspireret af naturen og særligt havearbejde, hvilket ses tydeligt på kampagnes billeder.

Foto: PR
Foto: PR

Læs mere om