

Her er Facebooks nye konkurrent
Et nyt socialt medie er blevet en seriøs konkurrent til Facebook. Ifølge dr.dk får det sociale medie "Ello" cirka 1 million nye brugere om dagen - wow!
Læs også: Sådan ændrer sociale medier din hjerne
Faktisk får Ello så mange nye tilmeldinger, at de har været nødt til at lukke for tilmeldinger, og i stedet skal man have en invitation fra en ven, før man kan blive medlem. Ellers skal man stille sig i kø for at komme til. Det kan du gøre her.
Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.
Ello minder på mange måder om Facebook, fordi du kan oprette en profil, dele statusopdateringer og den slags, men der er alligevel en væsentlig forskel.
Ingen reklamer
Modsat Facebook er der nemlig ikke reklamer på Ello. Facebook sælger dine informationer til firmaer, og så bliver der lavet reklamer til dig ud fra din alder og dine interesser. Det vil Ello gøre op med - de lover nul reklamer, og så samler Ello heller ikke data om brugerne på samme måde, som Facebook gør.
Det er Ello altså allerede blevet ret populær på! Skal I også prøve det?
Detbetyderemoji-ikonerivirkeligheden











MestLæste


Brevkassen: "Hvad gør jeg med hans boller?"

Mathias blev overfuset i metroen med sin kæreste: “Jeg er forberedt på, at det muligvis ikke er sidste gang, det sker”

Pinlige historier: Det dobbelte toiletuheld

Skal du i praktik? Her er 22 bud på praktikpladser
