Flere Twitter-brugere raser over, at Indisk Vogue har brugt Kendall Jenner på forsiden af deres ti års jubilæumsnummer. De undrer sig over, hvorfor man bruger en amerikansk model på forsiden, når der er langt over en milliard mennesker i Indien, og de burde kunne finde en smuk, indisk model. 

- Har indisk Vogue virkelig brugt Kendall Jenner på forsiden af deres ti års jubilæumsnummer i stedet for en indisk model? Jeg ved ikke, om jeg skal grine eller græde, skriver en på Twitter. 

En anden henviser til Kendalle Jenners reklame-skandale, hvor Kendall Jenner medvirkede i en reklame for Pepsi. Reklamen fik voldsom kritik og blev fjernet under 24 timer efter, den blev lanceret, fordi mange så det budskab, at man kan løse alle verdens konflikter, hvis man bare er en ung, smuk, hvid amerikaner, der giver en Pepsi til en betjent. 

Læs også: Efter reklame-hate: Pepsi undskylder til Kendall Jenner

- Undskyld, men hvorfor er Kendall Jenner på forsiden af indisk Vogues ti års jubilæumsnummer? Er alle indiske modeller døde for dem? Stop med at hvidvaske alting, skriver hun.

En tredje mener, at Vogue burde kunne finde én ud af 500 millioner kvinder i Indien:

- Kan nogen fortælle mig, hvorfor Kendall Jenner er på forsiden af indisk Vogues ti års jubilæumsnummer? Kunne du ikke finde én ud af 500 millioner i Indien? 

Læs også: Kendall Jenner svinet til for ballerina-video

I galleriet kan du se Kendall Jenners vilde forvandling: 

Se Kendall Jenners vilde forvandling