Det sker

Sej Instagram-nyhed gør app’en endnu bedre

Af Oliver Kokholm Ungermann 24. juni 2015
Bemærk at denne artikel er mere end et år gammel.
Den her Instagram-opdatering kommer virkelig til at stjæle vores tid! Se her, hvad der er sket med app’en.

Okay, vi indrømmer det: Vi stalker altså lidt på Instagram. Og med den her nye opdatering kommer vi nok til at gøre det endnu mere…

Læs også: Ny app gør dine Instagram-billeder endnu sejere

Instagram har nemlig tilføjet en sektion under søg, hvor man kan se, hvilke hashtags og steder der trender mest lige nu. På den måde får man altså overblik over de mest populære Instagram-billeder hele tiden, og det kan da kun være sjovt at følge med i!

Ønsker du at se dette indhold skal du acceptere øvrige cookies.

Eksempelvis har alle Taylor Swifts koncerter på hendes igangværende turné toppet trend-listen, så der har været fri adgang til at se billeder og video fra koncerterne. Det skriver teenvogue.com.

Læs også: Instagram fjerner menstruations-billede

Samtidigt kan man nu også søge efter steder i app’en, så man for eksempel kan stalke det sted, man skal på ferie, inden man ankommer. Yay!

Hvad synes du om opdateringen? I galleriet kan du læse en masse om Instagram, du nok ikke vidste i forvejen!

Detvidstedu(måske)ikkeomInstagram

Instagram blev skabt af to fyre i 2010.
Facebook købte Instagram for en milliard dollars i 2012.
Der er flest, der bruger Instagram i USA, Brasilien og Japan.
New York er den mest taggede by.
83 procent af alle delinger har et hashtag med i teksten.
De mest populære hashtags er #love og #selfie.
70 procent af alle, der er på Instagram, bruger app’en mindst en gang om dagen.
Der bliver trykket like 8500 gange I SEKUNDET på Instagram. Wow!
Og der bliver skrevet 1000 kommentarer i sekundet.
Og det mest likede billede nogensinde er Kim Kardashians og Kanye Wests bryllupsbillede, der har over 2,5 millioner likes.
Før Kim og Kanyes billede var det Justin Bieber, der havde rekorden for flest likes.
Filteret Mayfair er det filter, der giver flest likes til et billede. Vildt!
Nike og Starbucks er to af de brands, der bliver fulgt af allerflest brugere.
Det lyder helt vildt, men 37 procent af alle Instagram-brugere har aldrig delt et billede.
På trods af de mange seje filtrere, bliver de fleste billeder delt uden et filter.

Læs mere om