Makeupfirmaet Urban Decay er kommet i store problemer, efter man lancerede en ny reklame for mærkets Razor Sharp Eyeliners. Mange mener nemlig, at der helt tydeligt bliver hentydet til selvskade – nærmere bestemt cutting – i den nye reklame.

Læs også: Det skal du vide om cutting

Urban Decay har vist de forskellige farver på eyelineren ved at tegne dem op på indersiden af en arm, hvilket man sjældent ser med den type makeup, og da man samtidig kalder eyelinerne Razor Sharp – altså skarp som et barberblad -, kommer man med det samme til at tænke på selvskade. Det mener mange Twitter-brugere i hvert fald.

Læs også: 5 tegn på, din veninde har brug for hjælp

Urban Decay har forsøgt at forklare sig og skrevet, at man har vist eyelineren på indersiden af en arm for at vise farverne og teksturen, og at det slet ikke har været meningen at hentyde til selvskade, for eyelinerne hedder altså bare Razor Sharp Eyeliners. Hvad mener I om reklamen?

Herunder kan du læse mere om at føle sig trist!

Jeg er trist, hvorfor?